Wat is er zo uniek aan de Nederlandse melk?
De Nederlandse agrosector hunkert naar merken, maar de zuivelketen heeft die al. Daardoor hebben Nederlandse melkveehouders de luxe om in eindproducten te kunnen denken; dat doen ze alleen niet. Dat is in een notendop de gedachtegang van Dick Veerman. Als moderator van de populaire internetsite Foodlog.nl is hij een opinieleider en market watcher. "De Nederlandse melkveehouderij heeft sterke merken en alle andere troeven in huis om die nog sterker te maken. De koeien lopen in de wei en voer komt voornamelijk uit de regio. Dat zorgt voor een robuust productiesysteem omdat het - mits slim aangestuurd - grotendeels los van de grillen van de internationale voermarkt en melkprijs kan opereren."
Meer: foodlog.nl/artikel/…
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's melkveehouderij , koeien , melkprijs , voer , zuivel , melkveehouders en zuivelketen geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
ik denk dat ik het antwoord op de vraag wel weet.