Is RFC verleerd hoe je zuivel verkoopt?
Bron
melkvanhetnoorden.nl
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's frieslandcampina , zuivel en rfc geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
werd er gezegd en nog steeds zijn er âuitzingersâ die kritiek op de top van rfc niet kunnen begrijpen. Dit heeft de top van rfc lui gemaakt. Nu begint langzamerhand het gelijk van die kritische leden steeds duidelijker te worden.
En het is ook geen wonder. Tenminste zo denk ik erover. Sinds een aantal jaren maken we ook gebruik van diensten van RFC. Ongeveer 4 maand na de start kreeg ik mijn 1e nota. Per post, in het Engels. Heb er toen een mailtje naartoe gestuurd, met de vragen.
Kan de nota, afschrift niet in het nederlands.
Kan dat niet per e-mail.
Moet ik die nota/ afschrift betalen , of wordt die automatisch afgeschreven.
Kreeg ik een mail terug: "Zal er wel een vinkje verkeerd staan".
Maar er gebeurde niks. 4 maand later nog een mailtje gestuurd, wel een leesbevestiging gehad, maar geen antwoord. Een jaar na de start kwamen ze met de vraag of ik toch nog een keer wilde betalen. Heb ze op de mail gewezen.
Allemaal moeilijk, moeilijk moeilijk.
Kan nog wel ff zo verder gaan. Maar wat een drama.
Geen wonder met zo,n stelletje lamzakken op kantoor dat de organisatie niet beter wil draaien.