Nederlandse boeren rijden rond met opvallend oude tractoren. De gemiddelde tractor op kenteken is inmiddels 33 jaar oud, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Hoi allemaal! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met mestrobots. Ik hoor er steeds meer over en wil graag wat inzichten verzamelen van mensen die er zelf mee werken, hierbij ben ik bezig met een onderzoek. Om het overzichtelijk te maken heb ik een aantal vragen opgesteld, maar voel je vooral niet verplicht om ze allemaal te beantwoorden. Het is ook prima om gewoon jullie ervaringen, tips of eventuele valkuilen te horen! 1. Welke mestrobot gebruik je? 2. Wat is de stal situatie? Welke vloer? Hoeveel koeien? 3. Waarom heb je voor dit merk gekozen? 4. Hoe bevalt deze in praktijk? 5. Wat zijn volgens jou de grootste voordelen en nadelen? 6. Hoeveel onderhoud is er nodig en wat zijn ongeveer de kosten (schatting)? 7. Heb je winst gemaakt op de mestrobot? Het mag over van allerlei merken gaan ben erg benieuwd, alvast bedankt! ;)
Woonplaats: Noord-Brabant Leeftijd: 22jr Laatst online: 6mnd geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: