Illustratie van: Jotke

Albert Heijn stopt met Blue Band Roombeter-actie na ophef

Albert Heijn schrapt per direct de campagne voor Blue Band Roombeter. Dat meldt Distrifood.nl. De supermarktketen wil dat alle metergrote actiestickers van de koeldeuren worden verwijderd.

Deel dit topic

Reacties

Jannus
Geeft al aan hoe de grootgrutter het met de boeren op heeft door een bepaalde negatieve klank op de landbouw producten
+2
PG77
@Jannus en dan zelf een AH melkstroom willen hebben , dat snap ik dan niet
Jannus
Quote Reactie van @PG77:
dan zelf een AH melkstroom willen hebben

Helemaal waar,schot in eigen voet dus
+10
weurding
Vroeger had je Zeeuws meisje... geen cent te veel hoor... dat was reclame die je wel bij bleef, tegenwoordig schijnt het dat je je product moet promoten over de rug van een ander
+1
grös
@weurding
Het is nu van een Amerikaans bedrijf, dat is hun mentaliteit.
+2
hans-hans
+1
Nevergiveup
@hans-hans toen was geluk nog heel gewoon.
cs-agrar
@hans-hans goedkope reclame..
+7
Hoe durft AH ons als kudde dieren te beschouwen,als je een ander product koopt,en het is niet alleen in winkels zo ,op scholen worden kinderen al gehersenspoeld om geen dierlijke producten te nemen onder het mom van dat het slecht voor het milleu is,zo worden ze tot veganisten gekweekt. Je zou dat tuig aan de hoogste boom ophangen.
bio boer
Cvroegejr@online.nl">@Cvroegejr@online.nl zou zeggen kijk eens paarkeer naar het jeugdjournaal 😅
hans-hans
@bio boer vertellen ze bij jeugdjournaal dan wat voor spullen ze allemaal in veganistische producten stoppen?
Om bijvoorbeeld namaak boter of namaak vlees of namaak zuivel te maken
Dat hele namaak spul lijkt mij niet gezond om eerlijk te zijn
bio boer
@hans-hans vooral het woord klimaatverandering viel vaak wat ik laatst zag kijk en niet dagelijks
+1
Albert Altena
@bio boer Klopt. Jeugdjournaal is één brok indoctrinatie.
Maar zoals ze het vertellen denk ik: Ze weten ook niet beter.
Vraag die wij dus ons moeten stellen: Waar ging het mis?
@bio boer heb ik een paar keer gezien,was er gouw klaar mee
+7
Achso
Becel, super produktje

(klik om te vergroten)

Laat mij dan maar kudde dier zijn
grös
@Achso
Bij een kuipje Pro-activ krijg je ook nog plantensterolen in dezelfde hoeveelheid van wat normaal in 40 kilo wortels zit, heel natuurlijk .... Het is in Canada verboden.
Putjeschepperr
Kregen excuusbrief van ah omdat we in ahlijn zitten.maar het kwaad is al geschiet.
+1
jan4072@yahoo.com
Maar AH krijgt wel weer gratis veel aandacht. Ook negatieve reclame is reclame. Daarom zijn deze misleidende advertenties zo aantrekkelijk; €10,- aan advertentie voor €20,- aan gratis aandacht. Ander voorbeeld: de terugroep acties van de automerken. Deze komen alleen in het nieuws bij modellen waarvan er heel veel verkocht zijn en dat aantal wordt er ook altijd bij vermeld. Zoiets van als jij deze auto nog niet heb hoor je er niet meer bij.
kleine boer
jan4072@yahoo.com">@jan4072@yahoo.com dat zeiden wij hier ook gratis op de kaart gezet ah heeft schijt aan de boer ...gespeeld spel en gelukt.
+1
weurding
Via app verkregen, duurt even, maar heldere uitleg over hoe en wat de green deal aan invloed probeert uit te oefenen

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's albert heijn en band geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
20
DEELNEMERS
14
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN