Omzet Danone groeit, bedrijf rekent hogere kosten door aan klant

Het Franse voedingsmiddelenconcern Danone heeft in het tweede kwartaal van dit jaar de omzet zien stijgen. Het bedrijf verkocht weliswaar minder producten, maar wist dat te compenseren door de prijzen voor zijn flesjes Evian-water en Activia-yoghurt verder te verhogen. Danone blijft daarmee de hogere kosten doorberekenen aan consumenten.

Deel dit topic

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's danone , omzet en Kosten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN