CRV - klantenservice

Hallo allemaal, ik heb de klantenservice verschillende e-mails gestuurd.
O.a. abonnementopzeggingen e.d.
Ze reageren helemaal niet op de e-mails en er wordt helemaal op geen enkele manier gecommuniceerd vanuit hun.

Hebben jullie betere ervaringen met hun, of reageren ze bij jullie ook wel eens niet?

Deel dit topic

Reacties

sorry
Waarom niet ff bellen?
arjen90
@sorry Heb ik gedaan, ze willen en kunnen niet helpen.
Twentsch Land
Aangetekende brief.

@arjen90
labella
@Twentsch Land ik ben bang dat postbus 454 niet kan tekenen....
Twentsch Land
Dan maar op adres hoofdkantoor ..... ook al is het niet de juiste afdeling .....een hoofdkantoor is een hoofdkantoor en aangetekend is vervelend voor de ontvanger.

@labella
grös
Quote Reactie van @labella:
postbus 454

Als ik dit zo lees denk ik dat ze in Arnhem met volle postzakken binnenkomen en dat er iemand dagen/weken bezig is om dat alles te verwerken 😂
labella
Klopt. Hier ook geen enkele reactie op mijn opzegging gehad! Een slechte zaak!
+1
grös
Toen ik MPR opzegde deden ze helemaal niet moeilijk, bedrijfsinspectie, SAP enz idem.
grös
@grös
Alleen bij vragen over een factuur van eenmalige MPR kreeg ik geen duidelijk antwoord van de facturatie-afdeling, "aanmeldkosten MPR" schijnbaar moet je dan in 1 keer voor een heel jaar betalen ook als je maar 1x per jaar mpr doet, maar dat konden ze niet uitleggen.
arjen90
Quote Reactie van @grös:
maar dat konden ze niet uitleggen.

Dat is het probleem, als het moeilijker wordt reageren ze helemaal niet meer. Het vruchtbaarheid op maat abbonement zijn er dingen verkeerd gefactureerd (Scannen zijn in minuten genoteerd en het gaat bij zo'n abbonement per eenheden).
In de maand mei hebben wij een factuur gekregen (gaat over april) waren er 6,5 handelingen afgenomen. 1 x insemineren = 1 handeling. 1 x scannen = 0,3 handelingen.
Er was 3 keer geïnsemineerd door hun die maand.
6,5 - 3 = 3,5 blijven er handelingen over.
Die zouden voor het scannen moeten zijn.
3,5 : 0,3 = 11,66666666666667 keer scannen in de maand april.
Wel een heel raar getal.
Ik heb zelfs de Teamleider Klantenservice gebeld, maar die wou/kon hier ook geen duidelijk antwoord op geven hoe dat kon.

(klik om te vergroten)

Factuur CRV
+4
nieuwoord
@grös Even contact met VVB Veluwe IJselstreek opnemen.
Adaptief boeren
Heb je geen vertegenwoordiger dan die af en toe kwam, daar kan je toch met al je vragen terecht 🤗?
arjen90
@Adaptief boeren Heb ik gedaan, die praat wel maar lost concreet niets op.
T60401
@arjen90 Heb je de mails ook al gestuurd en bij de opties ergens een vinkje aangezet zodat je een ontvangst of leesbevestiging krijgt. Dan heb je bewijs dat het is aangekomen.
arjen90
@T60401 In onze e-mail staat dat standaard aan, bij sommige e-mailservers geeft hij de leesbevestiging af, maar bij de ander niet.
T60401
@arjen90 automatische incasso opzeggen. Had hier ook een keer een geschil ging maar over enkele euros. Heb ik in mindering gebracht op het te betalen bedrag. Heb lang brieven en aanmaningen gehad. Ze zijn toch wel zo verstandig geweest dat ze het niet hebben geïnd via de deurwaarder.
arjen90
Quote Reactie van @T60401:
automatische incasso opzeggen

Hebben we recent opgezegd, plus 1 keer teruggeboekt.
Fritsje
Dat hele crv bedrijf en dier voldoet hier ook voor geen meter, ben op zoek naar een alternatief.
cs-agrar
Quote Reactie van @Fritsje:
alternatief.

oude veemanager
Freddie1
Quote Reactie van @cs-agrar:
oude veemanager

Is/was inderaad een goed systeem, andes kun je altijd nog overstappen naar andere aanbieders...
Freddie1
@Fritsje Wordt er gezegd dat je op de feedback knop moet drukken, maar zelfs die knop doet het niet eens meer...
grondlozeboer
. Hier bij t stoppen in nederland was er ook lastig van af te komen. Na 3x geld teruugboeken van de automatische incasso kwam er reactie van hun kant. Toen is alles opgelost
arjen90
Ik heb vandaag weer een probleem met het meldoverzicht, ik kan geen herstel meer doen of wat dan ook, het ging over een vaarskalf dat we aan willen houden, maar niet zo geregistreerd staat. Niet heel belangrijk of zo, maar waar ik nu achter kom is dat je geen herstel meer kan doen zoals bij het oude veemanager. Dus ik heb naar de klantenservice gebeld en gevraagd dat ze dit voor me kunnen doen, was geen probleem. Nu kijk ik nogmaals in het meldoverzicht heeft hij het gewoon niet gedaan.

Dus het komt hier op neer dat fouten niet meer herteld kunnen worden binnen het meldoverzicht, dat geld zowel voor de webversie via de computer als de app via de telefoon.

Wordt er niet beter op zo, ik ga vragen dat we terug kunnen naar het oude veemanager, of anders afscheid nemen van deze ongein.

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's crv en ervaringen geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
23
DEELNEMERS
12
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN