CRV - klantenservice
Hallo allemaal, ik heb de klantenservice verschillende e-mails gestuurd.
O.a. abonnementopzeggingen e.d.
Ze reageren helemaal niet op de e-mails en er wordt helemaal op geen enkele manier gecommuniceerd vanuit hun.
Hebben jullie betere ervaringen met hun, of reageren ze bij jullie ook wel eens niet?
O.a. abonnementopzeggingen e.d.
Ze reageren helemaal niet op de e-mails en er wordt helemaal op geen enkele manier gecommuniceerd vanuit hun.
Hebben jullie betere ervaringen met hun, of reageren ze bij jullie ook wel eens niet?
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's crv en ervaringen geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
Dus het komt hier op neer dat fouten niet meer herteld kunnen worden binnen het meldoverzicht, dat geld zowel voor de webversie via de computer als de app via de telefoon.
Wordt er niet beter op zo, ik ga vragen dat we terug kunnen naar het oude veemanager, of anders afscheid nemen van deze ongein.