Coöperaties hebben beter imago onder consumenten

Nederlanders twijfelen steeds meer aan de goede bedoelingen van grote bedrijven. Zeker aan bedrijven in de financiële sector. Bedrijven die zich als coöperatie presenteren scoren beter. In de Maatschappelijk Imago Monitor 2013 staat FrieslandCampina dan ook op nummer een. 

Deel dit topic

Reacties

gaitwillemjan
Kijk van drie is maatschapelijk verandwoord aan het ondernemen (BVD).
hij poetst zijn imago van zijn bedrijf op !!!!!!!!!!!!!

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's frieslandcampina , campina , coöperatie en coöperaties geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
1
DEELNEMERS
1
WEERGAVES
0