Albert Heijn: CO2-footprint wordt belangrijk koopcriterium

Het concept 'Beter voor Varken, Natuur & Boer' van retailer Albert Heijn is ingevuld. Medio 2022 ligt het varkensvlees dat komt van de honderd deelnemende bedrijven met een eigen smoel in het versvak van alle filialen. CO2-footprint wordt een belangrijk koopcriterium, stelt de supermarktketen.
 Albert Heijn: CO2-footprint wordt belangrijk koopcriterium (nieuweoogst.nl)

Het concept 'Beter voor Varken, Natuur & Boer' van retailer Albert Heijn is ingevuld. Medio 2022 ligt het varkensvlees dat komt van de honderd deelnemende bedrijven met een eigen smoel in het versvak van alle filialen. CO2-footprint wordt een belangrijk koopcriterium, stelt de supermarktketen.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden natuur , albert heijn en varkensvlees geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!