'Digitale zuivelhandel is een kwestie van tijd'

De wereld digitaliseert in een hoog tempo, maar hoe zit dat in de zuivelhandel? Richard Klink, manager sales en marketing bij DAO.EU, is overtuigd dat de zuivelhandel in de toekomst steeds meer digitaal tot stand komt.
 'Digitale zuivelhandel is een kwestie van tijd' (boerenbusiness.nl)

De wereld digitaliseert in een hoog tempo, maar hoe zit dat in de zuivelhandel? Richard Klink, manager sales en marketing bij DAO.EU, is overtuigd dat de zuivelhandel in de toekomst steeds meer digitaal tot stand komt.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden marketing , zuivelhandel en toekomst geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!