6

Welke marketingactiviteiten van een mechanisatiebedrijf vindt u prettig?

Hallo,

Hoe probeert het mechanisatie bedrijf bij jullie onder de aandacht te komen en wat vinden jullie hiervan?
Elk jaar krijgen wij bijvoorbeeld weer meerdere kalenders op het werk maar hier wordt niet veel mee gedaan.
Wat zou nou een leuk idee zijn? Vinden jullie het prettig steeds weer dezelfde dingen te krijgen?

Deel dit topic

Reacties

En met welke belangen stel je deze vraag? Want dit lijkt me eerder een marketingvraagstuk van een bedrijf/school dan een vraag zelf van een jonge landbouwer..
Niet het vele is goed, maar het goede is veel.

Leuke pen met reclame gaat altijd .Is nuttig ,handig ,maakt veel reclame.Zakmes met reclame,Maar ook een notitieblok.Zón kubus zeg maar.Deze dingen zijn praktisch en word lang gebruikt.

Een kalender kan mooi zijn hoor!...Het is maar net wat voor mooie foto je aan het bekijken bent.Een oude boer /loonwerker die aan het werken is op zn trekker is standaard en saai..... .Of een mooooooooie vrouw in een @@@@@@.

Bovenal: het zijn de kleine dingen die het doen in het leven.
Beste JD User:

Quote Reactie van @jd user:
een mooooooooie vrouw in een @@@@@@.

Huhhhhhhh, ..... in een wattuhhhh? Ben jij geïnteresseerd in mode?
static.glamour.nl/thumbnails/GenjGalleryBundle/…
+1
Het is moeilijk om nieuwsbrieven goed onder de aandacht te brengen bij de klant, vaak worden deze ook aan de kant geschoven, Daarnaast moet deze nieuwsbrief ook nog een goede invulling hebben en als het kan per doelgroep een andere nieuwsbrief, Ook moet je hierbij alle naw gegevens compleet hebben, niet alleen van je eigen klanten maar ook nog van potentiële klanten.
Om onder de aandacht te komen ,zal de vertegenwoordiger persoonlijk zelf op bezoek gaan.Want dan word er meestal sneller zaken gedaan ,dan internet geouwehoer met bulletins en nieuwsbrieven.Want als er een verkoper aan de deur komt ,dan weet hij /zij wat er op korte of lange termijn aangeschaft moet /gaan worden.Hiermee doe je sneller zaken en houd je meestal grip op een klant.
Een keer of 4 per jaar een nieuwsbrief ontvangen van een lmb met nieuws, acties (bijv. voorverkoop of winteronderhoud) en de ( nieuwste) occasions heb ik liever dan dat er elk kwartaal een vertegenwoordiger je een half uur van je werk komt afhouden.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
6
DEELNEMERS
5
WEERGAVES
521
ONDERWERPEN