Hoe klantonvriendelijk is Friesland Campina?
Maar nu heeft hij of zij bij mijn overburen de hele berm over ongeveer 100 meter kapot gereden en die berm is van ons.
Nu wou ik vanochtend dit netjes melden bij RFC maar tot 2 keer toe werd gewoon de verbinding door RFC verbroken.
Daarna werd ik eigenlijk gedwongen om het transportbedrijf te bellen en die pakken het tot nu toe wel heel gewoon netjes op.
En nee het is helaas geen 1 april grap
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's melk , rmo , friesland en rfc geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
De eerste keer was ik mijn verhaal aan het uitleggen toen ze mij wegdrukte en de tweede keer werd ik netjes doorverbonden, hij zij zijn naam en weg verbinding, ik had nog geen woord gezegd.
dus de berm aan de overkant van de weg is ook van jullie?
hier zijn de bermen toch meestal van de gemeente
Dat laatste lijkt me normaal bij uitbesteed vervoer.
Je moet nodig eens een bedrijf bellen met eerst eindeloos in de wacht En vervolgens tig keuzesmenu's (om u beter van dienst te zijn) en dan na nog een wachtrij te merken dat je ander moet bellen.
En erik, wind je niet zo op. Is slecht voor je hart.