Sbb laat van zich horen, boeren vogelvrij?

Deel dit topic

Reacties

+2
oubi (@oubi)
TBO's zijn/worden de baas in Nederland. Boeren kunnen hun beleid straks uitvoeren.
Kars (@Kars)
@oubi die doen dat toch heel graag sommige. Wreed mee veel ha rommel in pak duwen.
+1
cjw73 (@cjw73)
Begin bij u zelf. De derde letter doen jullie al tientallen jaren niet meer aan. Staatsbos wanbeheer!!
+2
BertK (@BertK)
Herstelgelden voor hun eigen wanbeheer....

Aansprakelijk stellen zou beter zijn!

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's boeren geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
4
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
1.898
TREFWOORDEN