‘Het is niet landbouw óf natuur, maar landbouw én natuur’
Bron
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's landbouw , landbouwgrond , natuur en toekomst geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
Word "vroeger" ook niet een beetje geromantiseerd ? Wonen in een moeras ? Een verdronken dorp. Was toch ook bittere armoe. S zomers vast prachtig.
En komt D66 met de botte bijl alles binnen 500 meter opruimen?
Er is toch ook nog natuur-inclusief?