Video: Wiersma: 'Afroming pluimveerechten is niet iets wat ik graag wilde doen'

Voormalig landbouwminister Femke Wiersma vindt het afromen van pluimveerechten nog steeds een goede beslissing om daarmee de melkveehouderij te ontzien.

Deel dit topic

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's melkveehouderij , pluimveerechten en femke wiersma geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
0
DEELNEMERS
0
WEERGAVES
733