Kali strooien mais
Wij willen voor het eerst bijstrooien, kan de kunstmeststrooier bij kali 60 gewoon op breedste stand gezet worden en gewoon strooien na inzaaien of zijn er nog aandachtspunten?
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's kunstmeststrooier , Mais , Strooien en kali geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
Als je toch iets wil strooien zou ik patentkali nemen.
Voorheen altijd kali 60 strooien na het zaaien. Nooit geen problemen ervaren.
200N
300K
En onkruidbestrijding is eigenlijk ook nog aandachtspunt. Zie soms wel mais gespoten worden met die schraal koud weer. Zulke moesten rechtsom keren en naar huis sturen.
Ik spoot vroeger alle mais, op werk en thuis. Zelfs met doseringen van 50% advies hoeveelheid bij weinig onkruid druk.
En vooral spuiten bij groeizaam weer liefst buitje regen gehad. Dat werkt ideaal.
Mais week in groei terug spuiten gebeurd vaak genoeg.