Rentevoorstel
1 jaar vast 4,00%
2 jaar vast 4,05%
3 jaar vast 4,10%
4 jaar vast 4,20%
5 jaar vast 4,30%
Zijn dit reele percentage,s ??
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's bank , lening en nieuw geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste
Reacties
We hebben voor 10 jaar vast gekozen.
op computer kun je zo zien dat turkije en zuid amirika hoge rentes hebben en hoge inflatie
rusland heeft ook hoge rentes
ik kijk wel eens naar staats obligaties , maar doe het niet (ga gewoon aflossen tot nu toe )
dus stel inflatie word heel hoog is lange looptijd wel eens gezien als gratis geld (bij lage rente)
maar zo kijk ik er tegen aan laatste tijd niet gekeken naar staats obligaties , en wel even keken naar hypotheek rentes en die lag iets lager , ik vond het nog niet zo raar voorstel
ik kijk ook wel naar de looptijd , die verlengt mag worden (die moet eigenlijk zo lang mogelijk lijkt mij )
Rente was al iets gestegen door de oorlog.
In de extensieveringsregeling lening in 2 delen op gesplitst.
3jr vast 3,75, 5jr. vast 4,30
3jr vast 3,15, 5jr. vast 3,25