'Ook bij ons in Canada is het niet De Hof van Eden'

Quote:
In deze periode van het jaar wil je het eigenlijk niet hebben over de negatieve zaken waar we op dit moment mee te maken hebben. Dus even geen geklaag over belabberde graan- of aardappelprijzen of de inkrimping van het areaal suikerbieten. Positief het nieuwe jaar in, met fatsoenlijk politiek beleid en draagkracht.

Deel dit topic

Reacties

Deze uitspraak las ook in nieuwe oogst : Gij zult geen dader zijn,maar ook geen slachtoffer zijn,maar gij zult ook geen toeschouwer zijn

Ik denk dat we altijd 1 van de 3 zijn 😬 😂
@MTSTAMMINGA wij zien niks wij horen niks, en wij weten niks is hier de mentaliteit

(klik om te vergroten)

+1
Quote Reactie van @mlkvhoudr:
wij zien niks wij horen niks, en wij weten niks

Is ook het beste voor de ouders met 3 pubers !! 😂

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's canada , suikerbieten en politiek geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
3
DEELNEMERS
2
WEERGAVES
1.463