Beleidsarme begroting tijdens Prinsjesdag is het nieuwe normaal
Bronnen
ad.nl
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's politiek , economie , historisch , Prinsjesdag en troonrede geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
De rijksbegroting voor 2026 is, op z’n Haags gezegd, ‘beleidsarm’, omdat het kabinet demissionair is en geen grote ambities meer mag etaleren. Dat zou uitzonderlijk moeten zijn, maar is kennelijk het nieuwe normaal. Na 2021 (formatie Rutte IV) en 2023 (Rutte IV gevallen) is dit al het derde oneven jaar op rij dat Nederland zo’n beleidsarme begroting krijgt voorgeschoteld.
(klik om te vergroten)