Noord-Brabant start proef met 'realtime' meten uitstoot veehouderijen

Provincie Noord-Brabant is een proef begonnen waarbij op 33 veehouderijen een jaar lang continu de uitstoot van ammoniak en methaan wordt gemeten.

Deel dit topic

Reacties

Krijgen we dat weer.
Laat ze schiphol gaan meten.
+1
@Claas 1986 Schiphol meten ze tot een aantal meter in de lucht en dan in 1 keer is het verdwenen. Poef it's magic

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's ammoniak , methaan , uitstoot en meten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
3
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
423