Extra miljoenen voor veehouders die willen extensiveren of stoppen

Landbouwminister Femke Wiersma heeft extra geld beschikbaar gesteld voor provinciale subsidieregelingen voor het vrijwillig geheel of gedeeltelijk beëindigen van veehouderijlocaties.

Deel dit topic

Reacties

labella (@labella)
Is daar wel geld voor of gaat het straks net zo als nu met de glb-gelden??!!
Elvis (@Elvis )
@labella ze gaan sjorsers zoals jij helemaal kaalplukken om het te financieren
+1
Ik zou er nog meer geld inpompen, stelletje stumpers.
Zoveel bedrijven hebben we nu ook al niet meer , wat blijft erover?
+2
@Hooibaaltje Te weinig maar, voordat men daarachter is dan is het al te laat.
Quote Reactie van @Hooibaaltje:
Ik zou er nog meer geld inpompen, stelletje stumpers.

Wie het breed heeft, kan het breed laten hangen 😁
+2
Kars (@Kars)
Over 10 jaar subsidie om landbouwers aan de gang te houden.
@Kars
Ik denk niet dat daar nooit subsidie voor gaat komen.

Er word maar teveel grond omgezet naar situaties dat hier nooit geen agrarische activiteiten meer kunnen plaatsvinden .
( Bebouwing is deels noodzaak,maar kan zeker anders,denk dan vooral aan hoogbouw .)

Maar afgraven en "natuur" creëren is de grootste waanzin .
Dit gebeurd opzettelijk op deze manier, voor altijd agrarisch ongeschikt maken ☹️

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's veehouders , geld en femke wiersma geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
7
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
2.189