Melktank lek
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's lek , melkrobot en melktank geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
Je (robot) leverancier verantwoordelijk stellen zal niet mee vallen. Dan moet je al kunnen aantonen dat zij nalatig zijn geweest in het onderhoud. Succes…. Je verlies nemen en door.
Ik heb het regel blokje er tussen uit gehaald want gaf vaak alarm op trage reactie van de klep
Als de lucht druk te laag is belt de robot ook al snel