Wakker Dier lanceert weer nieuwe radiocampagne tegen 'sloopmelk'
Deel dit topic
Lees ook
Deel ook jouw kennis en inzicht
Hebben de thema's koeien , melk , frieslandcampina , danone en arla geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
Kan me er niet druk om maken
De Franse yoghurtmaker Danone merkt dat klanten weer duurdere merkproducten kopen, nu de inflatie door de bank genomen lager is dan voorheen en de druk op de kosten voor levensonderhoud is afgenomen. Daarbij ziet het voedingsmiddelenconcern herstel in sommige Aziatische markten.
Tot het assortiment van Danone behoren ook merken als Actimel, Activia, Alpro, Evian, Nutricia, Nutrilon Oikos en Olvarit. Verder was sprake van groei van de verkoop van gespecialiseerde voeding, waaronder producten die zijn gemaakt voor kankerpatiënten.
Bron: nd.nl/varia/varia/…