Lokale zuivel vermarkten niet altijd succes

Lokale zuivelinitiatieven zijn niet altijd succesvol. Een belangrijke voorwaarde om te slagen is dat de consument persoonlijk voordeel ervaart. Dat kan een lagere prijs zijn, maar ook een betere smaak of kwaliteit.

Deel dit topic

Reacties

+2
klant
Bijna nooit een succes kan je beter zeggen
+1
altijdbeter
Als die zelfzuivelaars zich zelf een loon gunnen van 20€/uur is meer dan 95% fors verliesgevend. De meeste maken ook al verlies bij inzet gratis arbeid
ted9
@altijdbeter Dit geld voor meeste melkveehouders ook. Op veel bedrijven kost de medewerker meer dan wat de ondernemer zelfde jaarlijks naar hem zelf over schrijft. Maar is dit erg?
altijdbeter
@ted9 Als je zoiets er extra bij gaat doen voor 0€ extra opbrengsten, dan is dat heel erg

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's zuivel en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
4
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN