Waarom Rijkswaterstaat en Schiphol hun stikstofruimte niet aan PAS-melders hoeven afstaan -

Stikstofruimte voor Schiphol of de A27 inzetten voor PAS-melders klinkt logisch, maar is juridisch moeilijk. Lees waarom in deze analyse.

Deel dit topic

Reacties

Limootje
Een ieder bij verkoop aan de overheid in de overeenkomst laten opnemen dat de stikstof is verkocht (en aangekocht) ten behoeve van de PAS melders. Kan het kennelijk juridisch gezien nergens anders meer voor worden aangewend (aldus de overheid).
Limootje
''Herstel natuur eerst'' is een drogreden want daar is immer de 30% inhouding voor bedoeld.
BertK
@Limootje Als je NH3 voor 70% NOx inruilt, komt er gegarandeerd ergens meer stikstof op N2000 terecht want NOx verspreidt zich verder dan NH3.

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's schiphol , rijkswaterstaat , a27 , stikstofruimte en pas-melders geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
3
DEELNEMERS
2
WEERGAVES
0