Belangrijk nieuws voor morgen. Youri Plate heeft uitgezocht dat D66 zonder rechtspersoon zit. Ze zijn niet ingeschreven bij KVK...

Zoals iedereen weet zit ik veel op Telegram. Nu heb ik een best belangrijk detail gezien voor het stikstofdebat morgen... Vooral voor de boeren.

Ik had dit bericht graag willen door sturen aan Jan Cees Vogelaar of een ander die verstand van de rechtsvorm heeft.

Het is zo dat de heer Youri Plate, ik moest even wennen aan deze persoon Het lijkt soms alsof hij wat drugs tot hem neemt maar dat is misschien zijn nervositeit

Deze heer Youri Plate heeft uitgezocht dat D66 zich niet heeft ingeschreven bij Kamer van Koophandel... Tijdens de beëdiging was mevrouw S. Kaag ziek ze had Corona. Maar hierna heeft D66 geen actie ondernomen om zich in te schrijven bij KVK en zijn ze eigenlijk alleen maar een vereniging.... Wat ik begrijp.

Ik heb net live zijn telefoongesprekken gezien met KVK. Natuurlijk verbreken ze de verbinding wanneer hij met feiten komt. De tweede kamer reageert al helemaal nergens op.

Nogmaals ik heb geen verstand hier van maar deze meneer zegt dat dit heel belangrijk nieuws is voor de boeren en het stikstof debat morgen

Het klinkt erg geloofwaardig....

Deel dit topic

Reacties

Bartlehiemboer
Jan Cees??? Kan je ons "redden"
de jonge
@Bartlehiemboer ik heb wel vaker van die verhalen gehoord,maar wat er van klopt?
Bartlehiemboer
@de jonge Vriendelijk bedankt voor het antwoord. Ik heb hier geen doel over maar zoals ik begrijp van de heer Youri... moest er 45 minuten naar luisteren. Ben je dan een verenging dus mag je niet zo optreden als D66 doet. Ik neem aan dat alles in tussentijd snel geregeld is en bij gewerkt Maar op dit moment mogen ze dus eigenlijk niet mee beslissen morgen...Dacht ik
de jonge
@de jonge bedoel je dit dan? kwam ik toevallig tegen
+1
de Tank
@Bartlehiemboer Heb je werkelijk hoop dat de N shit hierdoor vvan tafel gaat?
+1
Bartlehiemboer
@de Tank Nee, geen hoop maar dit feit lijkt mij niet moeilijk te bewijzen. Al was het maar uitstel. Dan hebben we meer tijd. Er is zoveel gaande momenteel. Meer tijd zie ik wel in het voordeel van ons.
de Tank
"Het is zo dat de heer Youri Plate, ik moest even wennen aan deze persoon Het lijkt soms alsof hij wat drugs tot hem neemt maar dat is misschien zijn nervositeit"

Vaakt klopt de 1e indruk.
groeier
Quote Reactie van @de Tank:
Het is zo dat de heer Youri Plate, ik moest even wennen aan deze persoon Het lijkt soms alsof hij wat drugs tot hem neemt maar dat is misschien zijn nervositeit"Vaakt klopt de 1e indruk.

Hij heeft veel medicijnen moeten gebruiken ivm zijn gezondheid.
hans1980
Meer type vormfout stikstof wet gaat niet door
Grasbaal
Zie Kvk NL, bij elke functie staat een poppetje vermeld. Is in Feb 2022 nog bijgewerkt

(klik om te vergroten)

KVK D33 1

(klik om te vergroten)

KVK D33 2
Bartlehiemboer
@Grasbaal Is dus geen aandachtspunt? Jammer, het klonk wel als een simpele fout die bij grote zaken over het hoofd wordt gezien.
Maar het ging wel over kaag, die lees ik hier toch niet terug.

Ik probeer nog maar iets....

Ieder succes morgen, we weten de uitslag al.
Doe geen domme dingen. Vraag je af of het nog wel leuk is hier in Nederland? Ook al zou je boer "mogen" blijven.
Waarschijnlijk hou je nog wel een zakcentje over. Probeer hiermee wat van de radar te verdwijnen zou ik zeggen. Van ons boeren weten ze alles. Ik ken genoeg particulieren die ook bijna boer zijn als je bij ze thuis komt maar die totaal met niemand wat te maken hebben.
Deze mensen zitten ook leuk aan een kop koffie of een biertje.
Het houdt niet op als je geen boer meer bent. Maak er wat moois van.
de Tank
@Bartlehiemboer Jij onderzoekt tenminste nog enigzins van wat op Telegram voorbij komt👌
+1
walker1
@Grasbaal Die partij bestaat al sinds 1966, dus die zijn vast wel ingeschreven. Dacht al meteen dat een flauwekul verhaal is. Sommige mensen hier laten zich van alles wijs maken. Zelfs al zou de inschrijving niet kloppen, wat denk je er dan mee te bereiken @Bartlehiemboer ? Is het verplicht al partij om een vereniging te zijn? Volgens mij niet, de PVV heeft geen leden en is zover ik weet geen vereniging. En al die eenmansfracties zijn ook geen verenigingen.
+2
Bartlehiemboer
@walker1 Geen vereniging. Precies D66 is wel een vereniging volgens de onderzoeker. Kaag had binnen 3 maanden haar moeten laten inschrijven bij KVK volgens mij mag zij nu niet als rechtspersoon optreden. Dit doet ze wel... Wat de heer Grasbaal hier laat zien, is denk ik heel makkelijk op te vragen de onderzoeker heeft dit vast gedaan. Vervolgens klopt er dan toch waarschijnlijk iets niet... Het was een gesprek van vandaag, ik kan hem nog niet terug vinden op You tube. Maar het is toch vreemd wanneer de onderzoeker met allemaal nummers in dingen komt aanzetten waar ik geen verstand van heb Kvk ineens ophangt.... Eerst waren ze heel behulpzaam.
Maar ja, nogmaals ik heb het hierbij onder de aandacht gebracht. Ik zal dan wel weer onzin hebben gebracht maar niet met de verkeerde bedoelingen.
Ik trek me het lot van de getroffenen zeer aan omdat je weet dat alles op een leugen gebaseerd is, Landje pik, en wij zijn de volgende waarschijnlijk
walker1
@Bartlehiemboer Ik zou de Telegraaf opbellen als je denkt zo'n belangrijk nieuws te hebben.
de Tank
@Bartlehiemboer heeft de onderzoeker aan het begin van het gesprek aangegeven dat hij het gesprek opnam?
+1
Grasbaal
Quote Reactie van @Bartlehiemboer:
Ik trek me het lot van de getroffenen zeer aan omdat je weet dat alles op een leugen gebaseerd is

Maar met onnodige paniekzaaierij heeft niemand iets aan. Lees nu dat KVK document eens goed staat ook gewoon de dat D33 een vereniging is, en Kaag is geen voorzitter van D33, dat is nu Victor Everhart: nl.wikipedia.org/wiki/…
j h p
@walker1 Is PVV wel, Wilders is enig lid.
walker1
@j h p dat is dan erg bijzonder, want elke vereniging heeft een bestuur met een voorzitter, penningmeester, secretaris, eventueel aangevuld met bestuursleden met of zonder specifieke taak. Dus Wilders doet al die taken in zijn eentje? Nou ja met 1 lid is de penningmeester natuurlijk snel klaar met contributie innen en de vergaderingen met zichzelf zullen ook niet lang duren...
groeier
Quote Reactie van @Grasbaal:
Zie Kvk NL, bij elke functie staat een poppetje vermeld. Is in Feb 2022 nog bijgewerkt

Veel rechters zijn niet officieel beedigd in ons land en politieke partijen zijn niet meer als een tennisvereniging, dus niets meer als wij.
komelker 2
Kon het kvk uittreksel van d66 niet goed lezen. Wat staat er bij hun hoofd functie: boeren opruimen.?

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's sturen , stikstof , d66 , jan cees vogelaar , tweede kamer , drugs , covid-19 en stikstofdebat geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
22
DEELNEMERS
9
WEERGAVES
0