Kippenboer krijgt meer voor zijn eitjes, of klant het merkt moet blijken

AMSTERDAM - Van onze verslaggevers Het eitje met Pasen volgende maand is gered. Na Albert Heijn en Jumbo betalen ook Plus, Coop, Dirk, Spar en de andere leden van inkooporganisatie Superunie meer aan pluimveehouders vanwege de hoge voerkosten. Maar wat dat eitje de klant gaat kosten, is nog de vraag.
 Kippenboer krijgt meer voor zijn eitjes, of klant het merkt moet blijken (telegraaf.nl)

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden telegraaf geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!