Glastuinbouw Nederland lanceert campagne‘Trotse werkgevers, gedreven werknemers’‘

Glastuinbouw Nederland lanceerde vrijdag 18 juni de campagne ‘Trotse werkgevers, gedreven werknemers, met als slogan: ‘Love your people like your crop’. Verantwoordelijkheden en verplichtingen van werkgevers richting hun (in-ternationale) medewerkers staan daarin centraal. Het initiatief is gericht op ondernemers met als doel hen nog bewuster te maken van de verantwoordelijkheden die zij hebben richting hun internationale werknemers.
 Glastuinbouw Nederland lanceert campagne‘Trotse werkgevers, gedreven werknemers’‘ (bloemenkrant.nl)

Glastuinbouw Nederland lanceerde vrijdag 18 juni de campagne ‘Trotse werkgevers, gedreven werknemers, met als slogan: ‘Love your people like your crop’. Verantwoordelijkheden en verplichtingen van werkgevers richting hun (in-ternationale) medewerkers staan daarin centraal. Het initiatief is gericht op ondernemers met als doel hen nog bewuster te maken van de verantwoordelijkheden die zij hebben richting hun internationale werknemers.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden werkgevers en werknemers geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!