Illustratie van: intermulder

"Bedrijven die weten te innoveren, weten te overleven."

Tholen - Het belang van innovatie heeft volgens Frank Meijnders, specialist Flowers & Food van BDO Accountants en Adviseurs, nauwelijks een introductie nodig. "Zeker in de huidige tijd zien we dat bedrijven die weten te innoveren, weten te overleven. Als jij niet innoveert en de concurrent doet dat wel,…

Deel dit topic

Reacties

+1
Realisme
Er zit een verschil in innoveren voor je bestaansrecht of innoveren voor meer rendement. Als melkveehouderij mogen wij ons met het eerste bezig houden
Melkweb
@Realisme wie zei hier onlangs:

Als iemand verdrinkt komt dat niet omdat hij niet gered is maar omdat hij niet zwemmen kon.

Misschien heeft dat hier ook betrekking op, natuurlijk als u iemand je halverwege lood aan je benen vastbindt verdrinkt iedereen
Realisme
@Melkweb dat lood aan je schoenen binden kan ik wel in komen. Met zoveel beleidsmakers in alle lagen van ons systeem(overheid, belangenbehartiging, adviseurs) is innovatie een rat race geworden. Ipv lange termijn verdienmodel voor diegene die het toepast is het een korte termijn verdienmodel geworden voor diegene die verkoopt. Pilot hier, pilot daar. Lees voor de grap een keer een begroting door van een project. Heb er pas 1 gezien daar ging de helft van naar monitoring, begeleiding en allerlei van dat soort ruifvreters. Voor de desbetreffende ondernemers is het uiteindelijk een investering in bestaansrecht.

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

Hebben de thema's frank geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
3
DEELNEMERS
2
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN