Boerbashing heeft flinke impact op de lust om door te gaan als boer
Bij meer dan 30 procent van de boeren in Duitsland en Frankrijk heeft de negatieve framing over landbouw ('boer-bashen') door NGO’s, media en politiek invloed op hun motivatie om door te gaan met het bedrijf.
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
De melkveehouderij staat bol van de ontwikkelingen. Elke dag worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
1. in elk geval wet aanpassing dat loterijen niet meer die 50% van hun winst aan "goede doelen" hoeven te geven maar dat geld gewoon naar de staats kas laten vloeien
2 keurmerken goede doelen beëindigen en dus geen belasting en reclame voordeeltjes meer !
die NGO`s zijn tegenwoordig gewoon big business