Energienota

Deel dit topic

Reacties

Groen1

groeier
@Groen1

Ja en wij maar voor worst panelen leggen voor die linkse lui zoontjes.
van Ittersum
@groeier niet op alles maar afgeven. De batterijen voor zelfopslag zijn bijna klaar voor de commerciële markt is mij verteld, dus de oplossing komt eraan.
Grasbaal
@van Ittersum Tesla heeft ze al, overal komt een technische oplossing voor: tesla.com/nl_NL/powerwall/
+1
Tinus
@Grasbaal @van Ittersum Ze zijn alleen pas rendabel zodra het salderen verdwijnt:
evfan.nl/topic/209186/
van Ittersum
@Tinus dan hoop ik nooit, liever salderen 👍😉
Jannus
Quote Reactie van @van Ittersum:
De batterijen voor zelfopslag

Het gaat zo ver dat de nieuwste electrische auto je tevens als huishoudlijke batterij kunt gebruiken,je kunt hem zo instellen (pc) dat hij ontlaad tot het minimale nivo dat je denkt de volgende rit nodig te hebben,savonds ontlaad hij en vervolgens bij daglicht laad hij zichzelf weer op.
weurding
Over 10 jaar zijn ze helemaal genezen van electrisch rijden.
arie.j
Quote Reactie van @weurding:
Over 10 jaar zijn ze helemaal genezen van electrisch rijden.

op de effecten beurzen zijn van het tegendeel overtuigd.
Todi
@weurding En 30 miljard armer.
arie.j
Quote Reactie van @Todi:
En 30 miljard armer.

Maar 30 miljard???
Alleen Volkswagen investeert al 70 miljard in elektrisch rijden
rtlz.nl/beurs/bedrijven/…
arie.j
Quote Reactie van @arie.j:
Maar 30 miljard???Alleen Volkswagen investeert al 70 miljard in elektrisch rijdenrtlz.nl/beurs/bedrijven/…

Volkswagen stapt in Zwickau met mes op de keel nieuw autotijdperk in
Productielijn van de Volkswagen ID.3 in Zwickau
.'Zwickau' is ook VW's antwoord op de expansie van Tesla.
In het afgelegen Oost-Duitse Zwickau krijgt de elektrorevolutie een extra zet. Hier staat de grootste fabriek voor e-auto’s in Europa, van Volkswagen. Het is een Duits antwoord op het Amerikaanse Tesla. Dat maakt nu nog meer haast met de bouw van een nieuwe fabriek bij Berlijn.
Geen probleem, Volkswagen is niet te verslaan als zijn productiemachine eenmaal loopt, pocht VW-manager Reinhard de Vries. ‘Niemand kan ons bijhouden. Ook Tesla niet.’

De komende vijf jaar investeert het bedrijf in totaal €60 mrd in elektromobiliteit en digitalisering. Daarvan gaat zeker €1,2 mrd naar de fabriek in Zwickau, op dertig kilometer van de grens met Tsjechië. Hier worden momenteel de eerste 50.000 exemplaren van Volkswagens eerste puur elektrische voertuig voor de massa geproduceerd, de ID.3. E-auto’s van de VW-dochters Seat en Audi zullen volgen.

Volgend jaar moeten er zo'n 330.000 e-auto’s uit de fabriek rollen. Dat is meer dan op welke andere locatie van de Volkswagen-groep ook. VW voorspelt in tien jaar tijd 26 miljoen e-auto’s te zullen maken.
zie
fd.nl/weekend/1335245/…
De wereld gaat toch echt veranderen.
ted9
@arie.j Sneller dan dat elektriciteit netwerk verbeterd is helaas.
m uut m
@arie.j
Dat wordt dan einde oefening voor VW.
Elektrisch rijden is niet de toekomst maar een fase
Elvis
@m uut m wat is dan de toekomst?
arie.j
Quote Reactie van @m uut m:
Dat wordt dan einde oefening voor VW.Elektrisch rijden is niet de toekomst maar een fase

Weet je ook waarom?
Wat het laatste betreft, hoe lang duurt die fase dan?
---
Iedereen bij VW en andere auto bouwers voor gek verklaren. Dat is mij te makkelijk, dan overschat je jezelf grandioos
En dat ze daar zomaar met miljarden kunnen strooien zonder dat daar heel goed naar gekeken is, dat is voor mij duidelijk
Of we in toekomst allemaal elektrisch rijden weet ik niet, maar zoiets afschieten als waren het domme jongens die met een speeltje bezig zijn?
mlkvhoudr
@arie.j in een dichtbevolkt gebied is het op dit moment gewoon de beste optie, t zijn wel dure auto s in de aanschaf als je er ook ver mee wil kunnen rijden
+1
kanniewaarzijn
Quote Reactie van @arie.j:
zomaar met miljarden kunnen strooien zonder dat daar heel goed naar gekeken is,

Dat doet alleen de overheid!
Skroefkelos
Zal wat worden straks met al die sleurhutten in de bergen 1000 km naar het zuiden,
zegt de een tegen de andere bestuurder , rij eens door , zegt die ander , ik kan alleen nog maar terug naar beneden, met de wind in de rug , ff keren op de snelweg, haha.
Koeien boertje
@Skroefkelos in de dalen oplaadbare punten 😜
paul1
Actieradius is ook nog een puntje bij electrisch rijden.
En parkeergarages :
telegraaf.nl/c/493009319/

« Terug naar discussielijst

Deel ook jouw kennis en inzicht

De melkveehouderij staat bol van de ontwikkelingen. Elke dag worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!

REACTIES
21
DEELNEMERS
17
WEERGAVES
0