'Boeren vinden kennis van leveranciers belangrijker dan de prijs'

In een onderzoek van CRM Partners onder 203 Nederlandse boeren geeft 68% kennis de belangrijkste eigenschap van een leverancier van het bedrijf. Maar 9% boeren zou de relatie met zijn huidige leverancier beëindigen als een andere leverancier de laagste prijs biedt. Tien procent stapt over bij een betere service en 18% als een andere leverancier de tijd neemt om het bedrijf te doorgronden. Kennis is voor de boer de belangrijkste factor bij de overweging om over te stappen op een andere leverancier. Zo stapt 27% over naar een andere leverancier als die kennis en inzichten heeft die de boer helpen efficiënter te worden.
 'Boeren vinden kennis van leveranciers belangrijker dan de prijs' (agriholland.nl)

In een onderzoek van CRM Partners onder 203 Nederlandse boeren geeft 68% kennis de belangrijkste eigenschap van een leverancier van het bedrijf. Maar 9% boeren zou de relatie met zijn huidige leverancier beëindigen als een andere leverancier de laagste prijs biedt. Tien procent stapt over bij een betere service en 18% als een andere leverancier de tijd neemt om het bedrijf te doorgronden. Kennis is voor de boer de belangrijkste factor bij de overweging om over te stappen op een andere leverancier. Zo stapt 27% over naar een andere leverancier als die kennis en inzichten heeft die de boer helpen efficiënter te worden.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden boer en kennis geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!