Coca-Cola test de oude liefde van foodwatch en de Consumentenbond

Begin augustus bracht foodwatch een bericht naar buiten over het lobby- en achterkamer-overleg in Den Haag. Dat moet resulteren in de keuze voor een voedselkeuzelogo. Volgens de NGO probeert Coca-Cola samen met PepsiCo en de Nederlandse levensmiddelenindustrie het zogenaamde Evolved Nutrition Logo op tafel te houden. We ontdekten dat dat niet klopt. Er is een groot lobbycircus aan de gang, waar óók foodwatch deel van uitmaakt.
 Coca-Cola test de oude liefde van foodwatch en de Consumentenbond (foodlog.nl)

Begin augustus bracht foodwatch een bericht naar buiten over het lobby- en achterkamer-overleg in Den Haag. Dat moet resulteren in de keuze voor een voedselkeuzelogo. Volgens de NGO probeert Coca-Cola samen met PepsiCo en de Nederlandse levensmiddelenindustrie het zogenaamde Evolved Nutrition Logo op tafel te houden. We ontdekten dat dat niet klopt. Er is een groot lobbycircus aan de gang, waar óók foodwatch deel van uitmaakt.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden logo , consumentenbond , den haag en test geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!