Aardappel centraal in nieuwe Duitse imago campagne

De Rijnlandse boeren belangenorganisatie RLV (Rheinischer Landwirtschafts Verband) is een nieuwe imagocampagne gestart. Daarbij staat elke week een ander gewas of dier centraal. Deze week richten de schijnwerpers zich op de aardappel.
 Aardappel centraal in nieuwe Duitse imago campagne (akkerwijzer.nl)

De Rijnlandse boeren belangenorganisatie RLV (Rheinischer Landwirtschafts Verband) is een nieuwe imagocampagne gestart. Daarbij staat elke week een ander gewas of dier centraal. Deze week richten de schijnwerpers zich op de aardappel.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden imago , gewas , aardappel en dier geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!