Foodwatch wil Coca-Cola het liefst helemaal De Efteling uitjagen

De Efteling moet de frisdrankautomaten van Coca-Cola met sprookjesfiguren aanpassen. De automaten zijn in strijd met de afspraken over reclame gericht op kinderen. Binnen het pretpark mag alle kindermarketing echter gehandhaafd blijven. Dat oordeelt het zelfreguleringsorgaan de EU Pledge na een klacht van foodwatch.
 foodwatch wil Coca-Cola het liefst helemaal De Efteling uitjagen (foodlog.nl)

De Efteling moet de frisdrankautomaten van Coca-Cola met sprookjesfiguren aanpassen. De automaten zijn in strijd met de afspraken over reclame gericht op kinderen. Binnen het pretpark mag alle kindermarketing echter gehandhaafd blijven. Dat oordeelt het zelfreguleringsorgaan de EU Pledge na een klacht van foodwatch.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden reclame en europese unie geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!