Onder nieuwe topman kan Unilever niet stoppen met duurzaam doen

De warme Europese zomer van 2018 heeft Unilever geen windeieren gelegd. Mede dankzij succesvolle ijsverkopen in Europa wist Unilever - maker van Magnum en Ben & Jerry's - een autonome omzetgroei van 3,1% te boeken. Zou je de halverwege vorig jaar verkochte margarinedivisie ook meerekenen, dan bleef Unilevers omzetgroei steken op 2,9%; die namaakboter remde de groei immers.
 Onder nieuwe topman kan Unilever niet stoppen met duurzaam doen (foodlog.nl)

De warme Europese zomer van 2018 heeft Unilever geen windeieren gelegd. Mede dankzij succesvolle ijsverkopen in Europa wist Unilever - maker van Magnum en Ben & Jerry's - een autonome omzetgroei van 3,1% te boeken. Zou je de halverwege vorig jaar verkochte margarinedivisie ook meerekenen, dan bleef Unilevers omzetgroei steken op 2,9%; die namaakboter remde de groei immers.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden zomer , europa , duurzaam en unilever geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!