De consument is niet dom

Zoals we in het Nationaal Preventieakkoord kunnen lezen, wil de overheid uiterlijk in 2020 een nieuw breedgedragen voedselkeuzelogo introduceren. Het moet begrijpelijk zijn en aansluiten bij de manier waarop consumenten keuzes maken. Dit artikel is verschenen in VMT 1 van 25 januari 2019.
 De consument is niet dom (vmt.nl)

Zoals we in het Nationaal Preventieakkoord kunnen lezen, wil de overheid uiterlijk in 2020 een nieuw breedgedragen voedselkeuzelogo introduceren. Het moet begrijpelijk zijn en aansluiten bij de manier waarop consumenten keuzes maken. Dit artikel is verschenen in VMT 1 van 25 januari 2019.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden overheid , aansluiten en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!