Bijna de helft van de Nederlandse agrariërs (48,6%) is actief op social media. In 2016 was dit nog ongeveer 44%. 78% is actief op Facebook, een stijging van ruim 20% ten opzichte van 2016.
Dit zijn de resultaten van het communicatieonderzoek dat AgriDirect afgelopen maanden heeft uitgevoerd. Ruim 800 agrarische ondernemers uit land- en tuinbouwsectoren hebben vragen beantwoord over hun communicatie- en informatiegedrag waarmee een representatieve analyse van het communicatiegedrag van Nederlandse agrariërs mogelijk is geworden. Alle gegevens zijn bovendien herwogen naar de daadwerkelijke populatie-verhoudingen in de markt.
Meer agrariërs actief op social media
Bron
Meer agrariërs actief op social media
bpnieuws.nl
bpnieuws.nl
Deel dit topic
Deel ook jouw kennis en inzicht
De melkveehouderij staat bol van de ontwikkelingen. Elke dag worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de melkveehouderij kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties