Albert Heijn rekt de markt op van €38 naar €65 miljard

Afgelopen week maakte marktonderzoeksbureau GfK bekend dat Albert Heijn minder klanten in zijn winkels krijgt. Hun aantal daalde zelfs fors. Kwam in 2016 nog zo'n 88% van de huishoudens in een AH-winkel, dit jaar duikt het percentage waarschijnlijk onder de 80%, schreef gisteren het FD. De zakenkrant sprak over de gevolgen van dat nieuws met Wouter Kolk, de baas van Albert Heijn. Kolk blijkt de les uit de cijfers al getrokken te hebben: de winkels van Albert Heijn moeten ‘een andere functie’ krijgen. Ze moeten de hele markt veroveren.
 Albert Heijn rekt de markt op van €38 naar €65 miljard (foodlog.nl)

Afgelopen week maakte marktonderzoeksbureau GfK bekend dat Albert Heijn minder klanten in zijn winkels krijgt. Hun aantal daalde zelfs fors. Kwam in 2016 nog zo'n 88% van de huishoudens in een AH-winkel, dit jaar duikt het percentage waarschijnlijk onder de 80%, schreef gisteren het FD. De zakenkrant sprak over de gevolgen van dat nieuws met Wouter Kolk, de baas van Albert Heijn. Kolk blijkt de les uit de cijfers al getrokken te hebben: de winkels van Albert Heijn moeten ‘een andere functie’ krijgen. Ze moeten de hele markt veroveren.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden getrokken en albert heijn geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!