Consument kiest vaker voor plantaardige optie in ontbijtgranen, frisdranken en snacks

Innovaties met plantaardige ingrediënten doen het goed. Door de groeiende interesse van consumenten in gezondheid, duurzaamheid en ethiek stijgt de populariteit van plantaardige ingrediënten en producten. Innova Market Insights meldt dat plantaardige productclaims tussen 2013 en 2017 wereldwijd met 62% zijn toegenomen. De groei zit vooral in plantaardige eiwitten, zoetstoffen, kruiden en specerijen, en kleurende voedingsmiddelen. Dit artikel is verschenen in VMT 13 van 2 november 2018.
 Consument kiest vaker voor plantaardige optie in ontbijtgranen, frisdranken en snacks (vmt.nl)

Innovaties met plantaardige ingrediënten doen het goed. Door de groeiende interesse van consumenten in gezondheid, duurzaamheid en ethiek stijgt de populariteit van plantaardige ingrediënten en producten. Innova Market Insights meldt dat plantaardige productclaims tussen 2013 en 2017 wereldwijd met 62% zijn toegenomen. De groei zit vooral in plantaardige eiwitten, zoetstoffen, kruiden en specerijen, en kleurende voedingsmiddelen. Dit artikel is verschenen in VMT 13 van 2 november 2018.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden duurzaamheid , gezondheid , eiwitten , kruiden , 2013 en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!