Consumenten denken dat voedsel flink duurder gaat worden door verduurzaming

Negen op de 10 Nederlanders denken dat boodschappen de komende vijf jaar duurder zullen worden doordat kosten voor een duurzame productie doorberekend gaan worden. Dan hebben we het over True Cost Accounting, het in de prijs zichtbaar maken van de verborgen kosten die de voedselproductie met zich mee brengt. ABN AMRO onderzocht hoe de Nederlandse consument tegenover dit principe staat.
 Consumenten denken dat voedsel flink duurder gaat worden door verduurzaming (foodlog.nl)

Negen op de 10 Nederlanders denken dat boodschappen de komende vijf jaar duurder zullen worden doordat kosten voor een duurzame productie doorberekend gaan worden. Dan hebben we het over True Cost Accounting, het in de prijs zichtbaar maken van de verborgen kosten die de voedselproductie met zich mee brengt. ABN AMRO onderzocht hoe de Nederlandse consument tegenover dit principe staat.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden voedselproductie , boodschappen , abn amro , voedsel en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!