Tv-spot 'Wat is jouw melkmoment?' valt in de prijzen

Van 15 tot 18 oktober vond in Daejon (Zuid-Korea) het congres van de International Dairy Federation plaats. Zuivelexperten van publieke en private instellingen wisselden er kennis uit. Zij verkozen ook de beste generieke promotiecampagne voor zuivel. Inzendingen kwamen er uit alle werelddelen, maar de melkpromotie die de jury het best wist te smaken komt uit Europa en verscheen ook in Vlaanderen op het kleine scherm. “De Europese campagne ‘Milk moments’ luidde hier ‘Wat is jouw melkmoment?’. Na drie jaar gaat de campagne uit de ether, wat jammer is gezien de impact en positieve reacties. Aan een opvolger wordt gewerkt”, vertelt Frederik Vandermersch, promotiemanager Zuivel bij VLAM.
 Tv-spot 'Wat is jouw melkmoment?' valt in de prijzen (vilt.be)

Van 15 tot 18 oktober vond in Daejon (Zuid-Korea) het congres van de International Dairy Federation plaats. Zuivelexperten van publieke en private instellingen wisselden er kennis uit. Zij verkozen ook de beste generieke promotiecampagne voor zuivel. Inzendingen kwamen er uit alle werelddelen, maar de melkpromotie die de jury het best wist te smaken komt uit Europa en verscheen ook in Vlaanderen op het kleine scherm. “De Europese campagne ‘Milk moments’ luidde hier ‘Wat is jouw melkmoment?’. Na drie jaar gaat de campagne uit de ether, wat jammer is gezien de impact en positieve reacties. Aan een opvolger wordt gewerkt”, vertelt Frederik Vandermersch, promotiemanager Zuivel bij VLAM.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden vlam , europa , zuivel , dairy , opvolger , vlaanderen en kennis geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!