Hoe de consument te bewegen zelf te kiezen voor gezond

Een zakje chips naar binnen werken is voor veel consumenten geen probleem. Anders ligt het met producten met groente. Hoe is de consument toch te verleiden te kiezen voor de gezonde hap? In haar inaugurele rede aan Wageningen University & Research stippelt prof. Liesbeth Zandstra, buitengewoon hoogleraar Food Reward and Behaviour, een weg uit naar gezond eetgedrag. Haar leerstoel komt tot stand met financiële steun van Unilever R&D Vlaardingen en is ondergebracht bij de afdeling Humane voeding van de universiteit.
 Hoe de consument te bewegen zelf te kiezen voor gezond (wur.nl)

Een zakje chips naar binnen werken is voor veel consumenten geen probleem. Anders ligt het met producten met groente. Hoe is de consument toch te verleiden te kiezen voor de gezonde hap? In haar inaugurele rede aan Wageningen University & Research stippelt prof. Liesbeth Zandstra, buitengewoon hoogleraar Food Reward and Behaviour, een weg uit naar gezond eetgedrag. Haar leerstoel komt tot stand met financiële steun van Unilever R&D Vlaardingen en is ondergebracht bij de afdeling Humane voeding van de universiteit.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden gezond , groente , unilever en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!