Consument legt verantwoordelijkheid duurzaamheid bij levensmiddelenindustrie

Waar de helft van de Nederlandse consumenten zich bewust is van de impact van alledaagse producten op het klimaat, laat slechts een klein deel van hen zich hierdoor leiden bij hun aankopen in de supermarkt. Dit blijkt uit onderzoek van Climate Neutral Groep en onderzoeksbureau Motivaction.
 Consument legt verantwoordelijkheid duurzaamheid bij levensmiddelenindustrie (vmt.nl)

Waar de helft van de Nederlandse consumenten zich bewust is van de impact van alledaagse producten op het klimaat, laat slechts een klein deel van hen zich hierdoor leiden bij hun aankopen in de supermarkt. Dit blijkt uit onderzoek van Climate Neutral Groep en onderzoeksbureau Motivaction.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden supermarkt , duurzaamheid , klimaat en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!