Nestlé biedt in Japan gepersonaliseerd voedingsadvies op basis van DNA

In Japan delen al 100.000 consumenten dagelijks een foto van wat ze eten met de 'Wellness Ambassador'-app van Nestlé. Het voedingsconcern wil bovendien het DNA van zijn consumenten gaan testen om hen van een gepersonaliseerd eetadvies te voorzien. Een Vlaamse hoogleraar vindt het maar niks.
 Nestlé biedt in Japan gepersonaliseerd voedingsadvies op basis van DNA (foodlog.nl)

In Japan delen al 100.000 consumenten dagelijks een foto van wat ze eten met de 'Wellness Ambassador'-app van Nestlé. Het voedingsconcern wil bovendien het DNA van zijn consumenten gaan testen om hen van een gepersonaliseerd eetadvies te voorzien. Een Vlaamse hoogleraar vindt het maar niks.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden testen en eten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!