Grafische waarschuwingslabels kunnen verkoop van suikerrijke dranken laten dalen

Uit onderzoek van Harvard blijkt dat door middel van grafische waarschuwingslabels de verkoop van zoete frisdranken en sappen terug kan worden gedrongen. Ze publiceerden hun bevindingen in het blad Psychological Science.
 Grafische waarschuwingslabels kunnen verkoop van suikerrijke dranken laten dalen (vmt.nl)

Uit onderzoek van Harvard blijkt dat door middel van grafische waarschuwingslabels de verkoop van zoete frisdranken en sappen terug kan worden gedrongen. Ze publiceerden hun bevindingen in het blad Psychological Science.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden verkoop geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!