Unilever en Foodlab lanceren Knorr-receptenboek Groentefeestje

Knorr, onderdeel van Unilever, wil met de campagne Lekker veel groente met Knorr! mensen meer groente laten eten. In samenwerking met Foodlab, een onlinemarketingbedrijf, worden er online en op de winkelvloer de recepten van Knorr, die extra groente bevatten, onder de aandacht gebracht bij de consument.
 Unilever en Foodlab lanceren Knorr-receptenboek Groentefeestje (vmt.nl)

Knorr, onderdeel van Unilever, wil met de campagne Lekker veel groente met Knorr! mensen meer groente laten eten. In samenwerking met Foodlab, een onlinemarketingbedrijf, worden er online en op de winkelvloer de recepten van Knorr, die extra groente bevatten, onder de aandacht gebracht bij de consument.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden onderdeel , groente , eten , unilever , knorr en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!