Billboards, brunch en debat om consument bij akkerbouw te betrekken

De akkerbouw is nog te weinig in beeld bij de consument. Met de campagne ‘Mijn akker, jouw voedingsbodem’ wil de Brancheorganisatie Akkerbouw de kloof tussen boer en burger dichten.
 Billboards, brunch en debat om consument bij akkerbouw te betrekken (akkerwijzer.nl)

De akkerbouw is nog te weinig in beeld bij de consument. Met de campagne ‘Mijn akker, jouw voedingsbodem’ wil de Brancheorganisatie Akkerbouw de kloof tussen boer en burger dichten.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden akkerbouw , boer en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!