Piesvaux mikt met Delhaize op ‘een heleboel revolutietjes’

Negen maanden was het stil bij de Belgische supermarktketen Delhaize, onderdeel van Ahold-Delhaize. Gedurende die tijd werkte de nieuwe topman Xavier Piesvaux aan een nieuwe strategie. Hij luisterde - naar klanten, medewerkers, franchisers, leveranciers, sociale partners. Nu komt hij met de nieuwe aanpak naar buiten. Delhaize moet sneller en wendbaarder worden, met de nadruk op gezondheid, smaak en gemak. "Onze strategie is niet om een revolutie teweeg te brengen. We willen wel veel kleine revoluties realiseren, op verschillende aspecten. Het komt erop aan om iets naar voor te schuiven dat de moeite waard is. Wanneer we inspelen op wat onze klanten willen, kunnen we alleen maar winnen."
 Piesvaux mikt met Delhaize op ‘een heleboel revolutietjes’ (foodlog.nl)

Negen maanden was het stil bij de Belgische supermarktketen Delhaize, onderdeel van Ahold-Delhaize. Gedurende die tijd werkte de nieuwe topman Xavier Piesvaux aan een nieuwe strategie. Hij luisterde - naar klanten, medewerkers, franchisers, leveranciers, sociale partners. Nu komt hij met de nieuwe aanpak naar buiten. Delhaize moet sneller en wendbaarder worden, met de nadruk op gezondheid, smaak en gemak. "Onze strategie is niet om een revolutie teweeg te brengen. We willen wel veel kleine revoluties realiseren, op verschillende aspecten. Het komt erop aan om iets naar voor te schuiven dat de moeite waard is. Wanneer we inspelen op wat onze klanten willen, kunnen we alleen maar winnen."

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden schuiven , onderdeel , gezondheid en delhaize geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!