Miljoenenbereik spraakmakende anti Valentijnsdag campagne

Dit jaar haakte Bloemenbureau Holland (BBH) met een spraakmakende Valentijnscampagne 2018 in op het anti-Valentijnsentiment. Met de campagneboodschap dat het prima is om Valentijn niet leuk te vinden reageert de campagne op de irritatie die bestaat over het commerciële karakter van de liefdesdag.
 Miljoenenbereik spraakmakende anti Valentijnsdag campagne (floranews.com)

Dit jaar haakte Bloemenbureau Holland (BBH) met een spraakmakende Valentijnscampagne 2018 in op het anti-Valentijnsentiment. Met de campagneboodschap dat het prima is om Valentijn niet leuk te vinden reageert de campagne op de irritatie die bestaat over het commerciële karakter van de liefdesdag.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!