Consument vraagt warenhuizen eerlijk vlees

Een groep consumenten roept de warenhuizen op om hun koopgedrag te manipuleren. “Gebruik allerhande trucs om de consument te manipuleren naar de juiste, meest ecologisch verantwoorde keuze”, aldus Ingrid Renders die eerder ook al het ‘Ik ben meer dan mijn kasticket’-platform lanceerde. Dat platform is een initiatief van Rikolto, Fairtrade Belgium, KVLV Vrouwen met Vaart, Femma, Gezinsbond en Test-Aankoop, en ook verschillende supermarkten werken mee. 
 Consument vraagt warenhuizen eerlijk vlees (vilt.be)

Een groep consumenten roept de warenhuizen op om hun koopgedrag te manipuleren. “Gebruik allerhande trucs om de consument te manipuleren naar de juiste, meest ecologisch verantwoorde keuze”, aldus Ingrid Renders die eerder ook al het ‘Ik ben meer dan mijn kasticket’-platform lanceerde. Dat platform is een initiatief van Rikolto, Fairtrade Belgium, KVLV Vrouwen met Vaart, Femma, Gezinsbond en Test-Aankoop, en ook verschillende supermarkten werken mee. 

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden renders , vlees , ecologisch , fairtrade en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!